...en sånn vacker kväll...

I går kväll vid 21.30-tiden gick jag ut en sväng för att binda upp lite av en humle som jag köpt till spaljen vid staketet på baksidan av huset.
Lisa - hunden - följde efter mig.
Där bak på gräsmattan kröp 'våran' igelkotte omkring och Lisa blev så till sig. En jättegullig syn :-)
Och så lyfter jag blicken och på andra sidan av staketet står en stor rådjur-kalv!
Wow! Det blev så vackert allt ihopa!
Ljuset från solen som va nästan nere, kvälls-stillheten och djuren. Pionerna mine som blommar och luktar så underbart.

Det va en vacker kväll och en skön känsla att ta med sig in i sömnen :-)

Kommentarer
Postat av: Bestemor

Ja er det ikke vakkert....

2010-07-02 @ 18:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0