Äppelpaj

Just nu står det en äppelpaj i ugnen.
Den är gjord på det sista paketet med äpplen från vårt eget äppelträd som jag hade kvar i frysen.
Äpplen altså, inte trädet ;-D
Vi fick ju så jättemycket äpplen förra året!

Jag ska ta lite kort i trädgården och visa fram årets nyheter,
men det får vänta några dagar, tror jag.

Just nu är E-97 på korttidshemmet,
R-99 är ute och leker med en kompis. Hon har på sig några inlines som Gubben hittade på smygvinden när han letade efter något som han inte hittade.
J-02 sitter bredvid mig och ritar Star Wars.
A-05 och O-05 håller på och leker med några gummiband som hör till mina träningssaker.
Gubben är iväg till annan ort och hjälper till med att spela samt att han skulle sjunga lite också.

Nu är det bara några små minuter kvar tills pajen är klar. Mumsfillibums!

Kommentarer
Postat av: 9-9

Va det epla i frysern når æ sto og skar og skar alle de eplan fra butikken?

Hm... æ erindra svakt at du faktisk sa det...

;-)

2009-05-23 @ 19:48:58
Postat av: Anonym

Du nevner treningssaker??! Du har jammen forandret deg de siste årene! ;)

Klem

2009-05-23 @ 21:38:39
Postat av: annalovinda

Forrige kommentaren var fra naboen for 10-12 år siden. Du vet, tiden i svart skjørt og blå collegegenser...

2009-05-23 @ 21:43:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0