Vabbar...

Nu är jag så trött på att räkna och bolla med timmarna så nu vabbar jag i dag!!!
Det har dessutom blivit så mycket sjuka barn på siståne så det finns gränser för hur mycket man kan jobba hemifrån.

Och i dag är det bara O-05 som är hemma.
Hon har feber och ont.
Nu har hon sovit några timmar på soffan.
Hon grät och va ledsen över att hon inte fick gå till dagis i dag.
Men man skickar inte iväg en liten ("jag är inte liten!!!") tjej med feber och hosta som inte orkar nån ting!

Så jag vabbar i dag (Vård Av Sjukt Barn).
Jag borde gjort ditt och borde gjort datt, men gidder ingenting...
Har i och för sig sytt mig en kasse (veske) i dag.
Så stor att den rymmer A4-papper och med två ytterfickor på till saker man vill komma lättare åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0