Mycket

Nu är som tur är alla skolans och dagis vårfester klara!
4 stycken har vi varit iväg på.
Mycket att komma ihåg och att fixa fika till.

Men nu är de överstökade!
E-97s klass hade brännbolltävling mot föräldrarna. Eleverna vann. Sen fikade vi i klassrummet pga regn.
R-99s klass hade statsvandring med föräldrarna. Eleverna hade förberett, och berättade om de gamla fina gårdarna i gamla stan. Sen fikade vi i parken.
J-02s klass hade en skön lång tipspromenad. Som JAG ! ! ! vann - jag var ensam om att ha flest rätt! ! !. Sen fikade vi i klassrummet pga regn.
Småflickornas dagis träffades ute på Stora Ängen. Där gick vi också tipspromenad och grillade och fikade.

I Torsdags va det skolavslutning!
J-02 va den stiligaste av alla killarna på hela skolan.
Han hade vit skjorta, svarta byxor, nya skor och ny kritstreksrandig kavalj. STILIG!
E-97 och R-99 hade 'nya' klänningar som jag hade köpt på tradera, nya skor och nya virkade koftor som jag köpt på Lindex.
Dom va sååå fina!!!
Bilder kommer!!!

Kommentarer
Postat av: Bestemor

Nu e æ kjempespent på bildene!

2009-06-15 @ 13:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0