Wii, rollspel och TV

Söndag förmiddag.
Det regnar.
[E-97 slöar framför TVn. Det gör hon rätt i.]
Fast just NU ringde det på dörren och hon fick en kompis på besök.
R-99 har lekt rollekar med sina två små systrar.
Jag har ett par gånger ropat 'ja' när jag har hört 'maaammaaa' och fått till svar 'inte duuu mamma!'.
Men nu fick R-99 också en kompis på besök.
Men dom brukar båda två leka med småflickorna, så det förstör inte leken alls, bara gör den bättre *ler*.
J-02 spelar Nintendo Wii. Han är jätteduktig!

Jag har suttit här vid datorn och läst om släkter, oäkta barn och sjömännsnamn som Hästlägg!

Skulle vilja haft en kortlek och plockat ut klöver femman...
Skall användas till en ATC som skall handla om något jag är stolt över.
Kanske smidigare att hitta en bild på det spelkortet och bara printa ut (ja, det är det självklart! ! !)

Dagens middag: torskefileer som jag skall hitta på något med.
Kanske jag panerar dom och steker dom.

Dagens outfit: en trasig t-shirt samt byxor som sitter illa (Gubben köpte till sig på Karlson för typ 50;-).
Jag lär väl byta t-shirten till nåt bättre.

Dagens shoppingtips: hmmm, pensionen kommer inte för i morgon; spar det lilla som finns kvar i fall det händer nåt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

I Nederland heite dem Korthals og sånn.

Æ lika han svensken som heite Björn Sprängare...

Kan du mail mæ litt av det du finn?

2009-01-18 @ 16:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0