Gröt o sånt

Så sitter man här då, en helt vanlig lördag och har fõret både egna och andras barn med gröt.
Sonen är hos en kompis, det är jättelänge sen han va hemma hos denne kompisen så han är sååå glad!
Dom går i samma klass och leker tillsammans på rasterna, men det är inte det samma som att få leka hemma hos varandra.

Själv har jag bara ätit två varma mackor med skinka, ost, gurka och tomat nu till lunch, och väntar på att kaffet skall bli klart.
E-97 har en kompis på besök, och dom sitter vid datorn.
R-99 har också kompis på besök, och dom leker med småflickorna.

Gubben har torkat av golverna i dag. Skööönt!
Själv har jag... nja... typ ... nja...
Jag är inte helt i form ännu efter att ha leget till sängs i tre dagar utan knapt ha ätit.
Jag har i alla fall lagat mat åt ungarna, tvättat lite kläder, vattnat blommorna och plockat lite.
Och jag skall ta mig i nacken och ta ner julgardinerna i köket och hänga upp dom vanliga igen.

Och vad det kliar efter att måla mera vitt *skrattar*
Axlar och handled och tidsbrist sätter än så länge stopp för det.
Jag hotar Gubben med at jag skall måla trappan vit...
Vi får se vad som händer nästa gång han åker till H.by...

Jag vill i alla fall måla alla innedörrarna vita.
Och listerna.

Nä. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe!

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

du jag håller med dej i de du säger det kan bli lite jobbigt om hela serien går ut på de, men men vi får se hur det blir jag kommer då följa de för jag gillade verkligen avsnitt nr1 =)

2009-01-17 @ 16:31:32
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0