Dagis, Fritids och Kortids

Jag började på jobb förra veckan, och denna veckan va det dags för Gubben att börja sin nya jobb.

I går hade Småflickorna sin första dag på 'stora' avdelningen på dagis.
Gissa om dom tyckte det va spännande.
A-05 va igång direkt, medan O-05 ville ha mamma med en litten stund.
Sen gick det huuur bra som helst.
Dom har ju varit flera gånger och hälsat på på stora avdelningen + att dom har många kompisar där redan, så det va ju inte helnytt för dom. Men i alla fall!

Och R-99 och J-02 är på plats på fritids.
Det är skönt.
Det började å bli lite långa dagar - i alla fall för J-02.
Han tycker det är skönt att träffa igen sina kompisar.

E-97 är en hel vecka på kortids. En fritidsvecka.
Det är jättebra för henne, därför att hon har varit så isolerad nästan hela sommaren.
Det är inte så lätt för henne att komma sig ut. Bort från datorn ....
Men nu får hon fullt upp en hel vecka med utflykter m.m m.m.
Skööönt!

Själv ska jag jobba i kväll, så jag är hemma nu på förmiddagen och försöker 'ta det lugnt', men jag ser tyvärr att klockan går aaaldeles för snabbt!

---
Jag sydde nya gardiner till R-99 i går kväll.
Dom har hon längtat efter länge.

Kommentarer
Postat av: 9-9

Kor deilig når de daglige rutinan begynn å kom på plass igjen, og at det går rimelig knirkefritt :-)

2009-08-08 @ 14:39:58
Postat av: Johanna

vad roligt jobb :O vill cokså ha sånt^^



Http://Johannalicious.blogg.se

Http://Johannalicious.blogg.se

2009-08-08 @ 15:12:59
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Bestemor

Ja er det ikke godt når den lange ferien er over....

2009-08-10 @ 11:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0