Dags att storhandla igen...

Jahapp; nu är det dags att åka och storhandla igen.
I eftermiddag - innan vi hämtar barnen - ska Gubben och jag åka till Willys.
Råvaror till middagar i en månad framöver skall inhandlas samt mjöl, havregryn, kaffe, socker o.dyl.
Vi får dra med oss två kundvagner in som lär bli fylda till brädden, båda två...

Jag tillhör en kvinnlig minoritet: Jag tycker inte om att handla och gå i affärer ! ! !
Men man måste ju då, och då. Och sen är det så skönt när man vet att man har mat i frysen och kun behöver fylla på med mjölk, bröd och frukt vid behov.

Vad jag också gärna skulle ha vilja hitta tid för är att lägga in bilderna från förra dagen när vi va i simhallen med hela barnaskaran. Oh, vad dom roar sig i vattnet alla fem!
Och J-02 tog sitt första sim-märke!

Nä, nu är min lilla rast slut, nu får jag återgå till jobbet...

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vilka åldrar är det på era barn??

Vi har också fem barn, jag vet hur det är att åka och handla. :)

2008-09-25 @ 11:50:52
URL: http://jomari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0