Dagens middag

Jahapp; idag skall jag göra nåt alldeles nytt åt ungarna!
Ja, dom har säkert fått det på skolan, men aldrig hemma.

Jag cyklade inom Netto på vägen hem från jobbet för att kolla om dom hade kvar några dockskåpssaker. Det va inte mycket kvar, men jag hittade två vägglampetter.
Sen när jag  vandrade omkring där inne - såg två sykelkorger på en hörna och tänkte att en sånn måste jag ha (jag önskar mig det), men när jag gick dit för att ta en, så va dom borta - ja, altså, tillbaks till där jag va. Jag vandrade altså omkring, och fick syn på vårrullar! Vilken tur att det är jag som basar vid spisen, och över plånboken (fick pension i dag).
Så det blir vårrullar med ris och grönsaker till i dag till middag.

Men - wäää - hoppas vi snart får tid att storhandla snart! Det tär på plånboken med allt småhandlandet på väg hem från jobbet. Man plockar alltid med sig nåt man egentligen inte skulle ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0