Cappuccino

Jodå, jag har fått min kopp med cappuccino i dag *ler*
Och det blev mer i korgen på affären, fast jag tycker jag va duktig att hålla igen.
2 croassinter och en sånn liten påse med torkade aprikoser.

När jag kom till jobbet va det hantverkare här.
Och några som höll på att spela in en musikvideo...

Jahapp, aldri en tråkig dag på jobbet.

Hemma väntar städning (nähä! vilken överraskning! ! !) och sortering av småflickornas kläder.
Dom ska få en ny byrå på rummet därför att deras garderob är sönder. Den är lekt och hoppat i så den har gått sönder...

Och disken, då...
Nu måste vi snart få fixat diskmaskinen!
Disken tar ju aldrig slut! Jag tycker jag diskar för jämnan!
3 gånger diskade jag i går utan at få undan nån ting *grrr*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0