Sovmorgon... vad är det?

Det är höstlov nu.
Och stackars mig såg fram emot sovmorgonar.
Men.
Kvällen blev förstörd av att ett av barnen inte kunde somna, och därmed kunde inte jag somna.
Ungefär vid 12 i natt hade jag äntligen slumrat till, men då vaknade jag av att hon va nere på köket och hämtade sig O'boy! ! !
Sen va det kört!
Jag kunde inte somna efter det.
Så jag låg vaken ett bra tag och läste en bok.
När jag äntligen somnade sen blev jag väckt flera gånger under natten av dom två barnen som sov i min säng.
Och kl.04.30 va det kört.
Då vaknade A med näsblod.
Så, sen dess har jag varit vaken.

Bättre lycka i natt och i morgon?

Alla fem barnen är i gång nu i alla fall.
Inte ens sjusovarna i familjen tog sig sovmorgon i dag!
Fast det gör ju inget. Det är ju lite tokigt att vända på dygnet när man har ledigt 'bara' en vecka.

Ungefär 37 gånger pr dag får vi höra från R-99 hur många dagar kvar det är till hennes födelsedag...
Hon fyller 9 på onsdag och har bjudit alla tjejerna i klassen + 3 till till kalas i gemenskapshuset här på området.

E-97 fyller på fredag, självaste Halloween.
Hon är rätt nöjd med att hennes födelsedag alltid är på Halloween.
Hon ska då va med på 'Spökkväll' i stallet....


Kommentarer
Postat av: Jonas

145´ är lite väl mycket, då borde det gå att pruta en hel del... i dagens läge är det svårt att sälja stora bilar. Var hård, det är köparens marknad just nu... Lycka till!

2008-10-27 @ 14:14:18
URL: http://jomari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0