Skördebasar

I eftermiddag ska vi på skördebasar på dagis.
Flickorna slutar 15 och basaren är 16.
Det medför ett litet logistikproblem då vi ska hämta dom övriga barnen också.
Vi lär i så fall komma för sent till 16 när flickorna (och resten av dagisbarnen) ska sjunga.

Vi löser problemet med att Gubben sätter av mig på dagis 15 och så leker jag dagisfröken fram till 16.
Det va för lite personal i dag + att de skulle va upptagen med att göra i ordning - till att låta flickorna va kvar.
Men jag och dom är på dagis och väntar på resten av familjen.

Och när dom små har sjungit så ska Gubben skjutsa E-97 till Stallet.
Så kommer han tillbaks.

Och så fram och tillbaks och hit och dit och tillbaks igen för Gubben med bilen.

Kommentarer
Postat av: 9-9

Har du hørt om sånn der serfrikrat som nån menneska har? :-p

2008-10-14 @ 15:40:01
Postat av: Marie

Ja, men jeg trives med sykkelen min, jeg ;-D

2008-10-14 @ 16:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0