Ny dag...

Och pojken är piggare och feberfri.
Så jag är hemma med tre pigga små barn...
Dom har kul!

Gubben ska va i H.by hela helgen, så jag ska se till att det blir en sockerfri helg här hemma.
*suckar* Jag orkar inte med 5 sockerhöga bustroll.

Och bileländet...
Gubben har suttit och kollat 'ny' bil halva natten.
"Äntligen" tänker han inom sig *ler*
Det har kliat länge i fingrarna hans efter att få kolla efter bil, men jag har sagt att jag vill ha den vi har färdig betald och sen ett år utan nytt billån.
Ja, ja. Denna bilen är färdig betald i november. Så, ja, hälften av min önskan är i alla fall uppfylld.

Enligt verkstaden kommer kostnaderna för evnt repration att komma upp i hälften av bilens säljvärde, och då bör man ju tänka sig för om det är värd det.
*wäää*

Gubben har fått hyra en Volvo V70 och R-99 va så lycklig över att få köra omkring i den!
Och hon va tiiidigt på benen i morse och stod redan 07.15 vid dörren och tjatade därför att hon ville åka 'den andra' bilen till skolan.
Skolan börjar 08, och det tar fem minuter att åka dit *skrattar*.
Stora tjejen däremot är inte så förtjust i tanken på ny bil...

Men, men. Nu får vi se vart vindarna vänder.
Vi får väl köpa en trisslott...

Kommentarer
Postat av: Jonas

2008-10-17 @ 20:48:41
URL: http://jomari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0