~*~Kalasdag i dag~*~

I dag är det E-97 sin dag.
Hun fyller 11 år!

Hon blev väckt med chokladkaka och paket på sängen.

Hon fick bl.a
-Staffli
-Målardukar
-Set med acrylfärger
-Penslar
-En bok med roliga och kluriga gåtor
-Beautybag fylld med smink
-Pengar
-"My Life"-konsoll
-Boken "The horse from heaven"
-Ett stall
-En liten hästbok
-En liten skrivbok
-3D-stickers
-Pärlor m.m att göra egna örhängen

Det kommer bild senare.

I kväll skall hon iväg till stallet på Spökkväll! ! !
Hon är jätteglad över att jag födde henne på Halloween *skrattar*.

Kommentarer
Postat av: Moster 9-9

Ester, æ e også veldig glad for at mor di fødde dæ, ikkje bare at det va på Halloween, men i det hele tatt!

Suss og klem

2008-10-31 @ 10:19:20
Postat av: Bestemor

Gratulerer med dagen, godjenta!Gode klemmer til deg!

2008-10-31 @ 11:29:07
Postat av: Jonas

Jag håller på att banta ner antalet bloggar som jag läser på Bloggkoll.com och din blogg är med där.

Titta gärna in på http://jomari.se och motivera varför jag ska ha kvar just din blogg. ;)



Jag ska banta från 49st till ca: 25st och vissa är redan självklara men inte alla. :)



Ha en bra dag! //Jonas

2008-11-04 @ 09:58:59
URL: http://jomari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0