Trixie är döv...

Jag har misstänkt ett tag att inte allt va bra med lilla kattungen.
Och sen hennes syskon flyttade för 2 veckor sen så har hon varit lite konstig och skrikit rätt mycket.
Och nu har mina misstanker blivit 98% säkra.
Hon verkar inte höra!
Stackars litten.
Hon har nog bara följt strömmen med sina syskon och litat på dem.
Nu måste hon själv hitta fram i världen.
Jag har märkt att hon tyr sig allt mer til sin Mormor MisseMiss.

Jag har ringt veterinären, men det är inget de kan göra.
I och med att hon verkar va fullt frisk och inte har nåt problem med balansen o.s.v så får vi anta att det är medfödt och att det inte är nått som har skett nyss. Och då är det inget att göra nåt åt.

image175

image176

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0