...och jag som ALDRIG vinner nåt...

Jag tror nästan inte det är sant!
Jag skulle betala några räkningar över nätet.
När jag loggade på nätbanken min stod det i en liten fyrkant att förmånskunder kunde anmäla sig till gratis inträde på ALV i sommar!
2 vuxna och 3 barn.
Ja, ja, tänkte jag. Jag kan väl skriva in mig och hoppas. Fast jag brukar alltid få meddelanden typ: tack för att du medverkade. Tyvärr blev du inte vald denna gången..

Men när jag hade skrivit namn och adress och klickade 'ok' kom det upp ett meddelande som sa:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Välkommen till Astrid Lindgrens värld söndagen den 10 augusti 2008

Vi har registrerat följande uppgifter:
Namn: G.... H..........
Adress:  
E-post: .se
Antal vuxna: 2
Antal barn 3-12 år (0-2 år fri entré) 3
Bekräftelsenummer: xxxxxx 

Tag med denna bekräftelse när du kommer till Astrid Lindgrens Värld söndag den 10 augusti 2008 och visa upp i entrén till parken. Information om program, vägbeskrivning och mycket mer hittar du på http://www.alv.se/.

Välkomna!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
WOW! Säger jag!
Jag som aldrig brukar vinna nåt!
Vi lär nu ändå få betala för två av barnen, men det gör inget.

Så nu blir det i alla fall en sväng till ALV i sommar!

Kommentarer
Postat av: 9-9

Du send bare de to te mæ, så spara du de pengan :-p



Kult at det e så nært en vess bursdag...

2008-05-26 @ 09:29:39
Postat av: Corne

Åh, nei, du!

Det blir aaalt for urettferdig!

2008-05-26 @ 16:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0