Hurra för Ebay!

Vi har en stor liten kille som önskar sig Svarta Pärlan av hela sitt hjärta!
Och tyvärr har dom slutat sälja den i affärerna, och jag har letat och letet på Blocket och Tradera.... men inte hittat skeppet.

Så HURRA för Ebay!
Jag hittade skeppet i Amerika, begagnad. Med portot ! ! ! blir det halva priset mot ett nytt i Sverige ! ! !

Nu är det en pojke som blir mycket, mycket glad ! ! !

 Spaz

 Sailing 


Klicka här :Black Pearl för att se skeppet!

Image Hosting by Vendio

Och annnars? Det är varmt!
Vi va i går hela familjen till Campingen och badade. Nu har Gubben och dom två stora flickorna åkt iväg för att bada.
J-02 sitter och spelar ett spel på datorn som vi fick på McDonalds i dag.
Småflickorna är trötta och tagna av värmen.
Dom får alla massor av dricka och glass, men vill nu ha Cola, så Gubben skall köpa det på väg hem.

Jag har varit hyffsat duktig på att smöra barnen med solkräm, men inte mig själv, så jag är rätt så bränd nu. Ja, ja....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0