Ingen återvändo...

Jag sitter här med en kopp cappuccino och käkar matiga muffins med choklad och russin i.
Jag har nu målat grundfärg på skänken! Och det va just tanken 'nu är det ingen återvändo' som ekade i huvudet mitt när jag tog det första penselströket.
*Viii* Nu börjar det bli väldigt vitt här. Men skönt! Rummet blir större.

Annars så har jag röjt rätt mycket syren utanför staketet på baksidan av gården. Det har sett så allt för risigt ut där. Hade tänkt att klippa där också, men tror inte vår gamla klippare klarar av det.
Jag har i alla fall klipt gräs vid ena rabatten (blomsterbeddet). Och då har jag bokstavligen klipt; med en kökssax.

Och så är jag nästan ensam hemma nu!
Det är jag och största flickan hemma.
Hon är rätt nöjd, hon.
Det bästa - enligt henne - är att vi har var sin dator med fungerande internät.
Hon har suttit vid antingen datorn eller TV halva dagen.
Hon har varit ett par svängar ute och lekt med några kompisar, men inte så länge i taget.

Nu börjar det bli kväll och vi har ätit kvällsmat.
Jag har spanat in vad jag skall titta på på tv i kväll och funderat på vad jag skall göra i morgon.
Vad som skriker efter att bli gjord är STÄDNINGEN!
Sååå kaaanske jag skall städa lite i morgon... kanske...
Fast om det är fint väder i morgon borde jag måla fönsterkarmarna...

Nä, nu ska jag logga in på Habbo.se och kolla om E-97 är där just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0