Pepparkakor! ! !

Jag hittar inte sladden som skall gå från kameran till datorn, så jag får inte laddat in nya bilder.
Men jag har tagit några med mobilen.
Då är det bara att sända ett MMS till min e-mail, så kommer bilden till datorn.

Här är resultatet efter gårdagens pepparkaksbak! ! !

Här är A-05s kakor.
Hjärtan, änglar och Herr Nilson!


A-05s, E-97s häst (Lilla Gubben) och O-05s kakor:


O-05s Pippi Långstrumps-kakor:


Här är R-99s och J-02s kakor.
R-99 har haft på kristyren själv. Dom börjar bli stora nu, barnen, och klarar allt mera själv:



J-02s Pippi Långstrump-kaka:


R-99s Herr Nilson m.m:


Och så ett par bilder av några cooola småtjejer, tagit i bilen en gång när vi satt på parkeringen på skolan och väntade på Gubben som hämtade dom tre stora barnen.



---
Just nu sitter dom och tittar på morgonens barnprogram.
E-97 ligger i sin säng och tittar, och dom tre små sitter här i TV-soffan,
och R-99 är rastlös och går omkring...
Hon börjar väl hjula mm snart *ler*.

I dag har jag tänkt att dom skall ut och leka i all den härliga snön som har fallit sista dygnet.
Och sen skall jag ordna på köksbordet så dom kan få pyssla lite till jul.

Det blir annars lååånga dagar nu när Gubben är i H.by.
Han åkte på morgonen i går, och kommer hem i morgon kväll.

Kommentarer
Postat av: Bestemor

Nam nam, og så fine pepperkaker. Det blir mye kos med dem. Tenker onkel kommer til å like dem.

2008-12-13 @ 10:24:23
Postat av: Jonas

Åååhhh... vilka najsa pepparkakor, ni har verkligen lyckats! ;)



Kram

2008-12-13 @ 10:58:02
URL: http://jomari.se
Postat av: Marie

Tackar, tackar!!!

Det blir nog bara smular kvar till Morbror Ö...

Ungarna fick äta sina kakor efter maten i går, så nu är det bara några små bitar kvar.

2008-12-13 @ 13:52:43
Postat av: 9-9

Nam, nam, nam!

2008-12-15 @ 14:27:47
Postat av: Hinkeguri

Og for nån skjønne gull i solbrilla!!!

2008-12-15 @ 14:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0