Jeg har ALLTID rett!

Grrr, jeg må lære meg å stå på når jeg VET at jeg har rett, og ikke  gi meg.
Vi var på IKEA i går og kjøpte ny arbeidsplass til meg.
Og vi valgte et HØYREsvingt skrivebord, for det var det jeg prøvde og fant ut at det er jo det som er best for meg når jeg sitter med regnskapet m.m.

Da vi kom til ta-selv-lagret så plukket Gubben ned ei skrivebordsskive fra hylla der det stod "Høyre", men jeg stusset litt og sa at jeg syntes den så venstrevridd ut. Gubben påpekte at den ligger jo på Høyre-hylla, men jeg syns likevel det var rart. Jeg fikk det ikke til å stemme. Men ga meg.....

Og da vi kom til kontoret og pakket opp den, gjett hvem som hadde rett ! ! !

Grrrrr.

Gidder ikke å bytte, kjøper heller en til - en rett en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0