Hjärtat skriker av längtan!

Jeg har fått linken til en underbar blogg http://hobbyingrid.blogspot.com/ og den leder videre til flere underbare blogger... og jeg sitter og blar og blar og kjenner hvordan lengselen etter å få det fint og ordentlig rundt meg skriker i hjertet.
Jeg vil, vil, vil også ha det slik!!!
Og det skal bli slik.
Tålmodighet. En ting ad gangen....
 Nå har jeg i alle fall bestemt meg at vinduskarmene i stua og kjøkkenet skal males vite før jul, basta!
 
Hva jeg har fått gjort (et av de små stegene man må ta) er å ha kjøpt en sånn stor vit sink-tønne med lokk på (ikea) til papir-innsamlingen. Myyye koseligere enn å ha overfulle papirposer stående midt på golvet.
Og i gangen har jeg tatt bort det skapet med skyvedørrer og kjøpt en høy Trofast-stamme med en vit balje til hvert barn (den øverste deler Gubben og jeg på).
Jeg har plukket ned den hattehylla som hang høøøyt oppe på veggen framfor vinduet. Den skal opp på andre siden - eller forressten, vi skal lage en ny som går hele veien fram til Trofast-hylla, og så skal jeg ordne skyve-panel-gardiner i 2-3 skinner i taket så man kan dekke for og dra fra uten for mye kluss.
Jeg har også skrudd opp fler, og bedre, kroker i barnehøyde så nå er det lettere for dem å henge opp jakker og ransler. Overallene tok jo all plassen på de krokene de hadde.

Jeg vil male ytterdørra... Syns det er så deprimerende med den svarte fargen... Huset er mørkegrønt, så en skjønn, varm, okergul farge hadde nok passet, eller?


Wæææ, så mye jeg har lyst til å gjøre!

Men et steg ad gangen, og nå er det vinduskarmene som gjelder!!!


 Hammer  Paint And Brush Power Drill 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0