Mye som skjer

O-05 var litt uttafør på bildet, ja.
Og resten av historien er at hun fikk magesjuka, med opp til 40grader feber.
Og så gikk det slag i slag. Den ene etter den andre ble sjuk.
Bare R-99 slapp unna oppkast, men hadde feber.

Og så kom Bestemor på besøk.
Hell i uhell. G-65 måtte dra til H.by og da var det godt at Bestemor var her så jeg slapp å være alene med elendigheten.

Jeg har vasket og vasket og vasket klær, sengeklær og handuker døgnet rundt, og nå sa pumpa i maskinen takk for seg....

Bestemor fikk en smak av spysjuka men det virker som om det gikk fort over.
Får se om hun har tatt den med seg hjem til Bestefar.

Nå har de minste barna blitt veldig forkjølt, det renner av nesene deres hele tiden.
Tørker og tørker.....

Jeg, da? Jeg har klipt meg i dag. Selv. På badet.
Så nå MÅ jeg til frisøren *gliser*
Gubben syns at det ble fint, men hva vet menn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0