Både tannlege og lege i dag

Dagen startet med et besøk hos tannlegen.
Har gruet meg helt siden de ringte og sa at de hadde en tid til meg.
Og i går kveld og i morges var jeg bare millisekunder fra å ringe og finne på en unnskyldning for å ikke komme.
*flaut*
Men jeg er sååå nervøs!
Ble helt tørr i munnen, vondt i magen og hjerteklapp.
Og det bare for en undersøkning.
Heldigvis droppet de røntgenbilder i dag, og nøyde seg med det fra i fjor. Hun bare sjekket at det ikke hadde blitt noen forandringer.
Visdomstanna nede til høyre er en tikkende bombe, og må bort. Den er bare et eneste stort hull.
Så tannlegen sender nå en remiss til sykehustannlegen for å at de skal ta hand om meg og tanna mi.
Enten blir det en sterk pille eller narkose, mest sannsynlig narkose.

Og så har jeg pratet med legen min.
Jeg er fortsatt 50% sykemeldt. Nå fram til begynnelsen av mai.
Nå skal jeg se til å komme i kapp meg selv, og konsentrere meg på treffene hos fysioteraputen og det jeg lærer der.
Hun oppfordret meg også til å i det hele tatt gå ned i arbeidstid.... Får se hva ledelsen syns om det... Har jo krav på det i følge trygdekontoret.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Varm klem og lykke te!

2007-03-14 @ 14:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0