Jeg skal under lupen

Nå har jeg fått brev fra rehabiliteringsklinikken.
Jeg skal under lupen.
Jeg må på forhånd fylle i et skjema om meg og mitt og hvordan jeg har det.

Jeg skal være der en hel dag og treffe lege, fysioterapaut, arbeidsterapaut og en beteendeviter.
 De skal kartlegge hvem og hva jeg er, og hvor sjuk jeg er, og hvor mye jeg egentlig orker.

Og knasige jeg blir urolig fordi jeg må ta bussen dit fordi da er jeg jo sliten allerede før jeg kommer.
Og er det sol så kommer bussturen til å gi meg migrene.
Osv...

Og så er det jo nettopp slike saker som jeg skal dit for at de skal se.
Det er vel bare bra at de får se at hverdagssaker tar knekken på meg ... eller....?

Men det er litt skummelt at jeg en hel dag skal prate med flere forskjellige, fremmede mennesker om hvordan jeg egentlig har det... jeg liker jo ikke å prate om meg selv.

Men jeg skal ikke klage, jeg har jo selv bedt om å komme dit.
Jeg hadde fått beskjed fra trygdekontoret før eller senere om at de ville ha meg dit, men jeg er selv intressert av utredningen så, ja.

Jeg skal dit den 22.feb. Og kanskje skriver jeg noen ord om hvordan det var.

Kommentarer
Postat av: Endelig!

Jippi! Det kjem te å gå så bra, skal du se!
Klem

2007-02-12 @ 20:44:58
Postat av: mamma

Fint at du endelig kan få noen svar, får vi håpe...Lykke til, Tenke på deg.

2007-02-19 @ 12:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0