*phu* Jag hittade den!

 Woohoo 
Jeg fant den!
Den var til venstre i smygvinden bakom PCene.
Og der fant jeg også ei igjenteipet eske som det står "finservise" på...
Lurer på vilket det er...  Blushy Girl  Må være noe etter gammelfarmor... Vi får vente til etter jul med å utforske det.

Nå kommer vel svigers, de fire små og gubben hjem snart fra julebasaren de har vært på.
E-97 har vært hjemme med meg.
Hun har sett på TV mens jeg har ligget på sengen og hvilt meg (med laptoppen beredd).
Men hun var ivrig engasjert da jeg letet etter julepynten. Og det var spennende da jeg fant den, hun fikk jo litt nostalgitripper da hun fant sånt som hun hadde laget da hun var liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0