Sjuke barn

J-02 var hjemme fredag-tirsdag pga forkjølelse, og nå er A-05 og O-05 sjuke. De hostet hele natten og var så ute av form.
Svigerfar har kommet ned til E.ø for å hjelpe oss, og det er jo bra nå som vi har hendene fulle.
Han skal få være barnevakt i kveld så Gubben og jeg får unna så mye som mulig.

Og midt oppi alt så holder jeg på med DIVA (www.scrapping.no). Er ferdig med alle LayOutene, men må scanne inn dem og sende inn dem før det blir kveld.
Neeeeida, jeg er slett ikke stresset.

Nå har vi sovet i huset to netter.
Sengen vår er så mye bedre å sove i nå for vi har lagt ned penger på å kjøpe en ordentlig bäddmadrass (husker ikke hva det heter på norsk), så nå slipper jeg å våkne av at fjærene i madrassen stikker meg.

Kommentarer
Postat av: Frk. Fryd

Overmadrass :-)

2006-11-30 @ 14:34:55
Postat av: corne

takk for hjelpen!

2006-12-01 @ 12:55:25
Postat av: Jåla

http://www.nordlys.no/skrablikk/article2461774.ece

2006-12-11 @ 13:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0