Mobilen er på verkstad

*sukk*
Det er vel merkelig!
Jeg visste ikke at jeg brukte mobilen SÅ mye, men nå har jeg vært uten i to dager og savner den.
Jeg bruker den som klokke og kamera.
Sjelden jeg ringer, men jeg sms-er av og til.

Men forhåpentlig kommer det ikke til å koste så mye å få reparert den.
Småjentene har siklet på den så det har irret i inntaket til headsetet så det er "påkoblet" hele tiden så jeg må bruke høytalerfunksjonen når jeg skal snakke med folk. IKKE særlig kul når man er ute blandt folk.
Og så er det veldig varierende kvalitet på høytaleren.
Og så fungerer ikke 9/wxyz-tasten og # -tasten.

Ellers....
så er det VARMT ! ! ! !

Jeg forsøker å scrappe mine bidrag til Juli-DIVA, men det går treigt.

Vi har det bra alle sju.
Småjentene var på 18mnd kontroll på mandag. A-05; 12,03 kilo, 82,5 cm, O-05; 11,65 kilo, 81 cm.
Begge fikk sprøyte og pep bare pyttelitt, ingen skrek foruten da de begge ville ha samme leke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0