Parfyme

Egentlig tåler jeg ikke parfyme.
Men når jeg kommer å henter guldungene mine i barnehagen og løfter opp dem og gir de en klem og kjenner at det lukter frøkens parfyme av dem, ja, da blir jeg glad.
Det betyr nemlig at småguldene har fått være nære frøken. Blitt holdt, fått suttit i fanget og blitt SEDD.
Og vi har så go'e, snille frøkener på F.huset.
Og det går så bra med alle de tre små.

Og det går bra med de store på fritids (sfo). R-99 vil ikke hjem når vi henter dem på ettermiddagene!

--------------------
Et svært lite steg for menneskeligheten, men et enormt steg for meg: jeg gikk inn på kjøreskolen og skrev meg inn i dag ! ! ! Nu är det ingen återvändo ! ! !

-----------------------
Og så var jeg på sykehuset i dag og fikk røntget hodet.... jeg får vite resultatet via legen min om ei uke.

------------------
kl.18.00 i kveld skal vi på visning på et stoOort hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0