God, gammel årgang

Jahaja. Så ble jeg et år eldre i natt.
Ungene er helt på på styr fordi det er MAMMAS FÖDELSEDAG!
"och min me" sier J-02.

Jeg ble vekt av gubben og alle fem barna med kaffe og iskake på senga.
Storkoselig.
Og A-05 og O-05, som aldri har vært med om noe lignende før i verden, syntes det var veldig spennende og koselig. Ooooh så mange klemmer en gammel mamma kan få! Isklemmer med jordbær og sjokoladesmak.

I dag kommer svigers, så drar gubben avsted i firetiden og blir borte hele kvelden.
Svigers skal ta med seg de tre store barna til Kr.h. og ha dem til og med søndag.

Nå skal jeg ned å ordne meg en kopp formidagskaffe og hente posten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0