Nå ble det stille

Det var vel typisk.
Jeg hadde sååå stort behov av nattens søvn, men hva skjer; naboene bestemmer seg for å ha party *sukk*.
Nå er det stille, men nå skulle jeg opp likevel. Tåget går 06.15 og jeg vil jo rekke å ta en kopp kaffe før den tid.

Håper det ikke blir seint i kveld på kurset. Jeg kommer nok til å sovne tidlig i kveld.

Alle ungene sover. O-05 kom opp i vår seng en eller annen gang. Må ha vært tidlig på natten for jeg syns hun har ligget og stanget i meg hele natten.

Jaja, nå skal jeg dra på kurs da. Og mens jeg er borte kommer sikkert min etterlengtede Boss Kut. Men da har jeg noe mer enn barna å se fram til når jeg kommer hjem.

Så var det lesestoff da... Forrige mnd da jeg dro på kurs så rakk jeg å kjøpe to pocket-bøker før jeg dro. Men nå 'glemte' jeg det. Jeg får vel ta med meg 'En själasörgares dilemma' og lese på tåget. Siden så har de jo massevis av bøker og blad på Pressbyrån på St.h C.
Skal jo bare være borte to netter nå, så da rekker det med ei bok til. Og kanskje et blad også.
Pressbyrån.... hmmm, jeg tror nok kanskje, muligvis, forhåpentligvis at de har noen scrapbook-blader der....

-----------------------
Næ, nu skal jeg ned å drikke kaffe og så drar jeg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0