Fallt for trykket

Jeg har fundert litt fram og tilbake på om jeg skulle åpne en blogg eller ikke.
Men nå tok jeg besluttet og her er den.
Så får vi se om jeg klarer å holde liv i den i mer enn en mnd, eller om den kommer til å lide samme skjebne som de fleste potteplantene folk gir meg.

Det er jo egentlig litt tullete å sitte her og skive når jeg egentlig burde rydde og vaske.
Svigermor og svigerfar kommer i kveld. De skal være her og hjelpe gubben mens jeg er borte på kurs i tre dager.

Akkurat nå er gubben og de tre største ungene og feirer st.Gøran på campingen.
De to små sitter i sprinkelsenga og river sund ikea-katalogen.

----
Jahapp; da var jeg i gang da - med bloggen min.
Nå skal jeg rydde litt.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Kult med blogg, spesielt sia heimesia ikkje e så mykkje skrevven i :-)
Koselig å følg med!!!
Suss alle!

2006-04-25 @ 14:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0