Migrene... igjen...

Urk, det er så deprimerende å ennå en gang våkne med heidundrende migrene.
Denne gangen er det heldigvis ca 3 uker siden sist, bare hatt konstant hodepine.
Men i dag var det på tide med migrene igjen.
Jeg gikk opp i sekstiden imorges og tok en migrene tablett og en stikkpille mot kvalmen, og fortsatte å hvile. Småslumret litt også. Og beit ihop tennene for å ikke spy.
Gubben fikk ta hand om alle fem trollene i morgens. Flinke ham!!!
Jeg våknet igjen i halvelvetiden med dundrende hode og tok to alvedon.
Gubben kom hjem og gav meg kaffe på sengen for ca en time siden, og nå klarte jeg å komme meg opp av sengen.
Men jeg lengter tilbake til den. Skal bare ta meg noe å spise og kanskje litt mer kaffe. Jeg få mat i meg for jeg vet av erfarenhet at jeg blir fortere bra da.
Gubben skulle egentlig dratt på jobb i H.by i dag, men han blir hjemme for å ta hand om meg og ungene i stedet. Snille han!
Men i morgen han dit, men da er jeg nok mye bedre så det skal nok gå bra.

Huset "vokser" fram.
J-02 rom er nesten helt ferdig med sjørøvertapet m.m.
Småjentenes rom blir babyrosa. Det er nesten ferdig, bare et strøk igjen på to små vegger.
E-97 får et grønt rom med hestebord. Hun ville ha hester som springer på sine vegger, og det er det på borden. Grønnfargen har vi hentet fra den.
R-99 får et eggeskallhvit rom. Hun ville ha en tapet med stjerner, og det får hun på vinduveggen (fondvegg), eggeskallfargen som vi (farmor) har malt resten av rommet med er fra tapeten.
Jeg har malt mitt og gubbens rom i champagnefarge.... 100 ganger bedre enn det som var.

Gubben sliter med å fjerne limet i trappa etter at vi tok bort det rosa vegg-til-vegg-teppet som lå i den. Det er sliiiitjobb!!! Men det kommer til å bli sååå fint når det er ferdig. Det er jo heltre under, og det kommer til å bli lekkert når limet er borte og den er lakkert.

Siden er det bare golvet i stua og nytt innebygd handfat på badet og lister og lukene på kjøkkenet og å ordne veggene i "hallen" og trappeoppgangen.

Vi har satt oss som mål at vi skal være ute av leiligheten 1. desember......

Ja, det er mye jobb, men det er også godt å få holde på med noe som er kun til oss selv. Pengene vi legger ut er kun til oss selv. Pengene som går til banken er til vårt eget hus og ikke inn i en usynlig pott som man opplever når man leier. Nå kan man se fra gang til gang at lånet minsker; sakte men sikkert.

Næ, nu skal jeg få meg noe i magen og ta hand om meg selv før resten av gjengen kommer hjem.

Kommentarer
Postat av: Ho der i nord

Æ gleda mæ SÅÅÅ masse te å se bilda av resultatet, dokker har jo så bra smak at det her lova godt!
Kanskje tar æ på mæ nyjakken og kjem en sveng, det hadde vært knall! Vi snakkes ;-)
God helg te heile gjengen

2006-11-17 @ 16:35:41
Postat av: "De grå tvillingene"

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1536447.ece

2006-11-17 @ 16:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0