Boss Kut med mere

Jeg er glad i dag.
I dag kom min lenge etterlengtede Boss Kut (www.bosskut.com) og jeg har stått og trykket og trykket hele ettermiddagen. Det er så kuuuuuuuul å endelig ha et eget cutting system!
Og så har jeg oppnådd personlig rekord på DIVA-avstemningen på www.scrapping.no. Jeg har aldri fått så mange stemmer før på alle de gangene jeg har stilt opp. Og for aller første gang har jeg til og med fått stemmer på alle fem del-oppgavene. Så jeg er glad.

O-05, derimot, er ikke i form i dag. Hun spydde i går kveld, og hadde feber i natt og i hele dag. Hun spydde i morges også. A-05 er piggere. O-05 sover nå etter å ha fått en paracet, men A-05 sitter å plukker Up&Go opp av pakken og river opp den derre lille teipbiten som er bakpå rompa på alle.
Jeg går og stopper henne nå !

Sånn.

R-99 er ute å leker med noen nabounger. E-97 og J-02 er på speidern. Gubben kjører speiderunger i kveld. De er ute og hilser på på en bondegård. E-97 kommer nok til å bli litt skuffet fordi de ikke har hest. Men J-02 syns nok det er moro og spennende å få kikke på kyr og sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0