Barnehage?

Plutselig ble ytterdørra åpnet og en mann stakk inn hodet?
Han ble visst litt forvirret: "HALLO! Er det ikke barnehagen her? Jeg så masse leker og barn her så jeg trodde det var her."
Altså, barnehagen er midt imot oss.
*klør meg i hodet...* kan ikke forstå at noen kan tro at det er barnehage her!?
Ja, ja; det er ikke første gangen.

I dag var J-02 hos tannlegen. Han var myyye flinkere enn mamman sin. Nå er han ute og leker.
E-97 og R-99 leker på rommet sitt og spiller MelodiGrandPrix-CD (svenske favoritter).
A-05 og O-05 sitter/ligger her i sprinkelsengen ved siden av meg og sutter på velling-flasker.

Gubben er en tur på jobben. Han må gjøre statistikken.
Jeg jobbet i formiddag - økonomirapportene - men det ble så mye som ikke stemte så jeg orket ikke mer. Når verken bank eller postgiro stemmer så er det noe muffens - og det er jeg for trett til å forske i akkurat nå. Har lyst til å ringe distriktsjefen og be om hjelp.

Jeg fikk pakke fra Amerika i dag med scrapbook-saker. Er sååå fornøyd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0