HUND?!?

Ja, vad har man gett sig in på?
Men redan för 15-16 år sen, när jag och Gubben träffades, pratade vi om hund.
Men pga bostad och jobbförhållanden blev det katt.
Men för ungefär 2 år sen förstärktes min önskan om en liten hund,
och för ett tag sen bestämde jag mig för att jag SKALL ha en.

Sen har man tittat och tittat, men först nu har jag sett en hund som jag kände at hon kan bli min.
Denna lilla söta Papillon / Tibetansk spaniel- tjejen.
Så i morgon skall vi åka och hälsa på henne och fråga om hon vill komma till oss.
Det är ju inte bara att åka och hämta en hund, hon måste ju gilla oss också. *hoppas*

Att vi är en stor familj och har katter är en fördel för denna hunden, som är en omplasseringshund.


Kommentarer
Postat av: bestemor

Den er jo skjønn! Godt at dere tar tenketid, det ville jo ikke være bra for hunden om den måtte bytte hjem igjen. Lykke til med valget.

2010-04-01 @ 17:33:51
Postat av: E-97

Vists är hon bara bääst`?? Tur hon blev våran :D MEN HON FÅR INET VAH MED DEJ HELA TIN JUEE!!

2010-04-04 @ 20:37:50
URL: http://habbo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0