...blogga...

Hmmm... det är inte mycket jag skriver i bloggen för tiden.

Livet rullar på.
Både Gubben och jag har nya jobb.
Väl, jag är ju kvar i den gamla men med dubbelt så mycket arbete.
Gubben trivs i sin nya tjänst.
Men han är mycket borta.

Småflickorna går nu på stora avdelningen på dagis, och hade i fredags sitt första gympapass! Det tyckte dom va stort! Bredvid dagis finns en skola, och där lånar dagiset gympahallen.
Dom har även börjat på bäverscouterna. Ett halvår för tidigt, men ledaren tyckte dom skulle börja. De har ju följt med storebror flera gånger, och ledaren tycker att dom är så duktiga för sin ålder.

J-02 går i ettan, och tycker nog att det går lite för långsamt med lärdommarna. Han trodde nog att strax han började på skolan så skulle han lära både läsa, skriva och räkna över natten.
Han har nu flyttat upp från bäverscouterna till miniorscouterna.

R-99 skuttar iväg till skolan. Hon trivs på skolan och på fritids och leker med kompisar hela eftermiddagarna och helgerna. R-99 tränar trampett två gånger i veckan. Hon är jätteduktig.

E-97 har förlorat en bästa vän (hon flyttade) men håller på att få en ny.
E-97 stortrivs i stallet, och har nu blivit så stor att hon får cykla dit. Inte själv, men med en kompis.


Nu kom E-97 hem efter att ha varit hemma hos sin nya bästis. Dom har nog spelat Sims3 kan jag tänka mig.
R-99 är fortfarande hos grannen.
Gubben är på jobb.
Småflickorna har suttit och tittat på medan J-02 har spelat Lego Star Wars på Nintendo Wii.
Han är jätteduktig, och tycker nog att det är rätt ok att ha två små beundrare.

Nu är det dags att börja försöka få dom minsta i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0