Äntligen!

Äntligen i går va vi iväg och fick kastrerad lillkatten Trixie.
Hon har haft det sååå jobbigt nu på våren.
Hon har löpt varannan vecka ! ! !
Och jag har fått i henne p-piller, men ändå !!!

Men nu är det slut på det!
Trixie är döv, så det har varit väldigt frustrerande och plågsamt för henne med löpningen.
Nu skall allt bli så mycket bättre.
Och hennes relation till mig kommer nog att bättras nu när hon inte längre förknippar mig med p-pillerinntagstvånget.

I dag är jag ensam med barnen.
Det är jättefint väder, så ungarna har/är mycket ute och leker.
Just nu sitter J-02 på sitt rum och leker med sina gubbar, men han har varit mycket ute i dag.
Småflickorna och R-99 är ute och leker med grannungarna och dom andra enäggstvillingflickorna som är hos sina morföräldrar.
E-97 tittar på sitt favvoprogram på tv. Stallkompisar.
Även hon har varit ute i det fina vädret i dag.

Ja, jag har varit ute jag med.
Jag har klippt gräsmattan, och beundrat hur fint J-02 har städat ute på gården vår.
Annars tvättar jag kläder och ser till att ungarna får mat i magen.
Till lunch stekte jag falukorven som A-05 köpte på Netto i går.
Hon va mycket stolt över att ha köpt den själv.
Tidigt i morse (vid 05) hörde jag henne snacka i sömnen "Petter har tagit min falukorv!!!".
Tur att det bara va en mardröm och inte värre.

Nu är det våfflor på gång till mellanmål.

Jag är häktad på att virka dockkläder, och trooor jag ska försöka sälja några på tradera.se ....
kanske ....

Nä, nu är nog min våffla tillräckligt bränd.

Kommentarer
Postat av: 9-9

Kose, kose, kos!!!

2009-05-23 @ 19:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0