[[...några fula ord...]]

[[...några sånna fula ord som jag aldrig säger...]]

Jag skulle ju lägga upp några auktioner på tradera.
Men den därre gamla datorn där uppe (den som scannern är koplad till)
är så ofantligt trööög!

Det gick ok att scanna och formatera bilderna.
Men sen blev allt så trööögt!
Så på en halvtimme fick jag upp bara 1 auktion!!!
Jag som hade trott jag skulle få upp minst 6 stk.

Sen va jag tvungen att åka till jobbet.

Att få göra det klart nu på kvällen är bara att glömma.
Nu lär gamla datorn va upptagen resten av kvällen.

(och bilderna är ju på den, och jag orkar inte kopla denna till scannerna och scanna allt en gång till)

Nu ska jag laga mat åt stora skaran!

Inget märkvärdigt.
Det är tomt i skåpen, men jag hittade några korvar i kylskåpet och korvbröd i frysen.
Men det ska ju värmas på pannan m.m i alla fall - så jag slipper inte undan *ler*

Gubben är just nu på leksaksaffären tillsammans med J-02 för att köpa nån Star Wars Clone Wars-grej åt pojken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0