Sportlov

Ja, nu är det sportlov här (vinterferie).
J-02 har varit på fritids både i går och i dag.
I dag har han deltagit i en innebandy-turnering.

E-97 har dels varit på Habbo, och dels lekt med sin kompis S-97.
Just nu är E-97 i stallet.
Natt till i dag sov E-97 över hos sin kompis.

Här hemma som W-99 över hos R-99.
Fnittertjejerna!!!

A-05 har varit dålig i flera dagar nu.
Det började ju med att O-05 blev hämtat på dagis med feber.
Dagen efter kräktes O-05.
Sen blev hon piggare men A-05 sämre.
Natt till ... ja, jag minns inte ... så hade A-05 feber och O-05 sov dåligt därför att hon hade ont i ett öra.
I natt och i dag har A-05 kräkts.
Både A och O är jättesnoriga, hostar och är inte helt som dom brukar va.

Själv läser jag några böcker till en kurs jag snart ska på.
Och jobbar på ett portrett som skall skrivas till samma kursen.
Samt ett självuppskattnings-schema...
Tror det va nåt mer.
Jag jobbar ju lika bra med dom sakerna här hemma, som att jag skulle suttit på kontoret på jobb med det.
Så då kan jag va hemma och jobba samtidigt som jag har smått koll på barnen.
Jag jobbar ju 'bara' 3 1/2 timme dagen.. så det går fort.

R-99 har pysslat i dag.
Hon kom och frågade efter en vinterbild av småflickorna.
Här är hennes fina alster:

Kommentarer
Postat av: Bestemor

Tredobbelt skjønt! Kor flink du er blitt med pusselbilda.

Stakar syke små gull, husk og la dem få mye og drikke. (ja jeg vet det, svarer du).

Godklemmer til alle

2009-02-10 @ 17:32:45
Postat av: 9-9

Æ har ei løsning på litt av snørret..

Hemmelig, men det kjem ;-)

2009-02-10 @ 21:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0