När skall det ta slut!?!?!

Okej att jag kan jobba mycket hemifrån, men jag missar ju massor av andra viktiga saker t.ex en begravning i morgon som jag både borde och ville ha varit på.

Men nu är barnen sjuka igen!!!

Måndag kväll kräktes O-05, sen hade hon feber i tisdag.
Vi trodde att i dag skulle dom tillbaks till dagis,
men i går kväll kräktes A-05,
och i dag ha hon feber och har kräkts lite mer.

Nu hoppas jag att dom blir friska och håller sig friska!
Jag har inte sååå mycket förberedelser till kursen kvar!
Fast: en bok kvar att läsa, och jag är fortfarande inte klar med det ena jag skulle skulle skriva (har inte börjat skrivit ordentligt än - bara stickord och det funkar inte att komma med).

Sen borde jag förbereda mig inför söndagen.
Och, ja just det, nu kom jag ihåg att jag måste skriva nåt och skicka till tidningen - PR-ansvarig som jag är *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0