Espresso, sportlov och bolibompa

I dag vaknade jag till en dag utan kaffe! ! !
Skräck och gru!!!
Tack och lov fanns det ett paket med sånna små espresso-påsar i i skafferiet.
Så jag började dagen med en dubbel espresso.... jiiihaaa!

J-02 drog till fritids i dag med, han.
I dag skulle dom gå till Stora Lekparken.
Där finns det ett stort skepp som dom leker på - så dit ville han.
Dessutom är ju hans bästa kompisar på fritids denna veckan - så jag förstår att han vill iväg.

Småflickorna är fortfarande hängiga. A-05 mår sämst av dom.

Dom två stora tjejerna har komisarna här runtomkring - så dom är mycket ute.
Och mycket vid datorn.

Liiite jobbigt är det för lilla mor - som har migrän i dag - att TVn står på hela dagen på Barnkanalen och Bolibompa rullar hela dagen...

Jag har jobbat lite på portrettet jag måste göra till kursen.
Jag är tvungen att gå flera år bakåt i tiden.
Och tänka både positivt och negativt.
Man blir rätt trött i huvudet av det!!!

Just nu står O-05 och hjälper Gubben att öppna ett paket jeg fick på posten i dag.
I paketet finns en bok med Norge-historier.
E-97 och R-99 är i en åldern då om tycker sånt är roligt...
...
...
...
... och Gubben med....

I paketet fanns också en fusk-amaryllis som faktiskt se ganska så naturtrogen ut!
Den skall jag lägga bland julpyntet och ta fram i december.

Runt boken och blomman fanns det bubbelplast och det står A-05 och klämmer på just nu så det smäller omkring henne.
O-05 blev rätt så facinerad av blomman.
Hon säger att hon har gjort den till mig.
Ok, då...

Gubben tok visst boken med sig på toaletten... *skrattar*


Kommentarer
Postat av: Jonas & Marie

Du har ett Valentine´s kort att hämta hos oss... http://jomari.se/2009/02/14/happy-valentine%C2%B4s-day/



Kramar från Jonas & Marie

2009-02-14 @ 14:30:04
URL: http://jomari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0