...snart är det jul ...

Snart är det jul, och jag känner att jag hänger rejält efter i julförberedelserna!
Vi har som tur är i alla fall fått upp adventstjärnan, och barnen har sina adventskalendrar.
Men utöver det är det inte mycket som liknar julförberedelser i hemmet...

Jag måste köpa julklapparna till Norge NU!!! om dom ska hinna fram i tid.
Jag måste ta fram och stryka alla juldukarna.
Jag måste handla julmaten.
Jag måste måste måste måste ....

*suckar* ja, ja... får vi bara in en gran i huset så blir det väl jul i år också.

... julkorten ... ja, just det, det va det med ...

I dag ska vi i alla fall se om vi får tatt svininfluensa vaccinen.
E-97 har redan fått sin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0