Upphittad katt

Hoppas det är nååågon som känner igen denna sköna katten.
Enlig dom riktigt proffsiga på Katthemmet så verkar hon va mellan 1 och 2 år gammal (vilket jag också antog).
Hon är extremt gosig!
Hon kramas (håller tassarna om halsen på en) och är mycket uppe i ansiktet och pussas och kramas.
Hon gick mycket bra ihop med våra två katter - vilket jag tycker tyder på att hon kanske är van med andra katter.
Och hon va jättegosig mot våra barn! Jag tror hon måste komma från en barnfamilj.
Enormt selskapssjuk!

Här är dom få bilderna jag hann ta av henne.
Hon va mycket smalare innan jag började ge henne mat, och hon verkar inte ha fyllt ut skinnet sitt än, så hon har nog varit lite rundare innan hon kom bort.











Hoppas nån känner igen katten sin och kan lämna mig ett meddelande.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Så synd att ingen känner igen lilla kissen, hon var ju supersöt! :(

Hur gör ni om ingen hör av sig, behåller ni henne då?

2008-09-18 @ 12:29:34
URL: http://ungato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0