Renovering pågår!

Kommer ni ihåg att jag har köpt ett Lundby dockskåp till R-99?
För länge sen?
Jag köpte sedan en trasformator, som visade sig inte passa (även om den va Lundby).
I alla fall: nu har dom massor av dockskåpsgrejer på Netto, och jag har köpt renoveringsgrejer till tapeter och golv, samt lampor och trasförmator med en lång rad med jack.
Så nu är det ljus i dockskåpet!
Jag ska köpa fler lampor. Jag köpte bara två nu för att kolla om det fungerade, och det gör det. Jippi.
Alla rummen har fått nya golv, och jag håller på och tapetserar.
Jag har rivit bort trappan, och lagt bud på en ny en.
Jag letar också efter en begagnad undervåning.
Det finns två undervåningar, en med garage, och en utan. Vi vil ha den utan garage.
Bilder kommer så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0