Mitt stora fynd!

Åh, jag är så glad, så glad, så glad.
Så barnsligt glad! ! !
Kolla, kolla, kolla vad jag fick klorna i i går! ! !
Jag har önskat mig ett sånt gammalt sybord i 100-talls år.
Och sen att hitta ett sååå gammalt, och med maskinen kvar!
Till och med läderremmen finns kvar och är hel.
Jag är så glad, så glad, så glad! ! !
*fnissar* Jag stod och höll fast i bordet och vaktade det medan vi väntade på personalen.
Bordet va nyss inkommet och inte prisat än...
Och jag va sååå nyfiken på vad dom skulle ha för det.

Gissa vad jag gav för det! ! !? ? ?



Obs: se bort från golv och väggar, vi håller ju på och renoverar...




Och, ja, den fungerar.

Kommentarer
Postat av: 9-9

50 spenn?

2008-09-27 @ 21:23:01
Postat av: Loppisliv

Hej och Tack för din gulliga kommentar! Förstår att du är glad för din gamla symaskin. Den är jättefin. Jag har en liknande och minns att jag var lika glad när jag fick tag i min många år sedan. Ha en härlig söndag. Kram Paula

2008-09-28 @ 09:03:19
URL: http://loppisliv.blogspot.com
Postat av: Britt

Gratulerer ! Gratulerer ! Den var fin. Men jeg har ingen aning om hva du kan ha gitt for den. Du har jo plass til den... Jeg motsto to moccakopper med fløtesett i japansk porselen med dame i bunnen (på Fretex).

Kos deg og masse suss.

2008-09-29 @ 15:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0