*Suckar tungt*

*Suckar tungt*

Jag va så nöjd i går på morgonen att alla barn va friska och iväg till skola och dagis.
I dag skulle jag och Gubben i väg i begravning...
Och precis när Gubben sa att det väl e dags att stänga av mobilen - så ringde det från dagis.
O-05 hade 39grader feber..
Så vi slängde oss rundt och åkte för att hämta henne.
Väl där ville A-05 också följa med.
Följa med till begravningen.
Sen till leksaksaffären.
Sen till Farmor och Farfar.

Så hon va inte nöjd när bilen åkte raka vägen hem.
Men nu ligger dom båda i min säng med läsk och chips.

Gubben fick åka ensam till begravningen.
Och jag sitter här.

J-02 hade ju feber i torsdags, så det kan nog va det samma som har drabbat O-05.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det verkar var nåt som går just nu, feber och förkylning. jag har varit hemma två dagar nu med Elin och själv har jag varit dålig i fem dagar nu. Hoppas att ni blir bättre och får förbli friska ett tag. Har hört att vinterkräksjukan börjat komma igång oxå, det skulle behövas rejäl kyla för att mildra vinterkräksjukan.

Jag kommer nog att lämna dotter på dagis imorgon och själv ta mig iväg till jobbet. ;)



Ha det gött!



Kram kram

2008-10-21 @ 13:54:05
URL: http://jomari.se
Postat av: lenestyle

Uff, så kjedelig når barna er syke. håper de blir friske igjen snart :) god bedring!

2008-10-22 @ 18:02:58
URL: http://lenestyle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0