Bilder från kyrkan i går.

Ja, ungarna va ju med om en såkallad barnfestival i helgen.
Och söndag förmiddag var det ekumenisk familjegudstjänst i stora kyrkan.
Vi va med på genrepet (generalpröven) vid 10:e-tiden, och jag försökte då att ta bilder.
Jag vet av erfarenhet att det aldri blir bra bilder i kyrkan, och trodde nu att bilderna från genrepet skulle bli bra därför att nu kunde jag gå helt intill det som skedde.
Men icke.
Därför är bilderna i svartvitt.
J-02 hade mycket att göra.
Han va med i två dramastycken och i dansgruppen.
Bilderna är från dansen.
Han va jätteduktig!
R-99 va med och läste bibelorden.
E-97 hade varit med på skapande. Jag ska ta kort på hennes alster och visa fram sen.
Nu står dom till prydnad nere på hyllan i vardagsrummet.





Kommentarer
Postat av: 9-9

Kor tøff!

2008-10-14 @ 15:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0