Dagens loppis-fynd

Jag gillar second-hand.
Och vi är välkända kunder hos stadens second-handaffärer *ler*.

I dag hittade jag dessa fynden:
Dom här tre kudderna hittade snabbt sitt läge i soffan:


Denna duken köpte jag enbart därför att jag ville ha den:


Jag har redan dragit över denna lilla gipstavlan med en lite torr gammalrosa stämpeldyna.
Den blev jättefin och hänger inne på pysselrummet i väntan på att komma ner i vardagsrummet.


Och så hittade jag en liten lyckta med blått glas.
Den kan få va i köket.


Små serveringsfat i fattigmanssilver.


Gräddsnipa och sockerskål i nysilver.
Blänker hur mycket som helst.
Jättegulliga!
Skall försöka hitta et matchande fat, eller kanske ett spegelfat åt dom.


Och till sist; ett par jättestora tekoppar med fat.
Dom är altså jättestora!!!
Jag skall använda dom som blomkrukor.


Och för allt detta gav jag 98;-


Kommentarer
Postat av: 9-9

Eldorado den der bruktsjappa!

:-D

Fant mæ en puff på Fretex i dag..

2008-05-22 @ 20:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0