Och i dag skiner solen!

Det är väl lite lustigt.
Sommaren -07 sitter jag och berättar för min lillasyster, M, om hur jag egentligen vill ha det i mitt hem; ljust, spetsar, rosa, bondromantisk.
Och jag försöker att få det så, med små små steg.

Och plötsligt så är det på mode! ! !
Nu svämmer tidningar och nät-sajter över av just den stilen.
Förr ett år sen var det en 'hårdare' stil som gälde. Nåt som aldrig har passat mig.

---
I dag har jag två hostiga och febriga tjejer hemma.
Det är småflickorna som inte mår bra.
Dom fick va hemma från dagis i går.

Dom tre stora mår bra, bortsett från E-97 som har haft mycket huvudvärk sista tiden.
---------------
Vi hade besök av kusinerna från Norge för ett par veckor sen.
Det var mycket uppskattat.
Det är så skönt när barnen får lära känna sina kusiner ännu bättre.
Det gick ju några dar innan dom hittade tonen, men dom sista dagarna va det liv i huset *ler*
Småflickorna och M-05 va oslagbara sista dagen när dom sprang runt och runt och hittade på bus.
Dom är några skönna trillingar *ler*

Skönt att det inte är länge till nästa gång dom får se varandra.

Kommentarer
Postat av: Nin

Flaks at æ ska vær der neste gang dem møtes!

2008-03-29 @ 13:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0