Vad sker...?

Ja-a, vad sker för tiden?
Just nu är 3 barn på dagis.
Ett barn är på fritids och största flickan är hemma.
Hon fick va ensam hemma när jag va på jobb i förmiddag.
Jag jobbar ungefär 2 1/2 timme/dag.

Och sen...
Så målar vi *ler*
Nu är det insidan av ytterdörren som blir vit!
Plötsligt blir hallen mycket mycket större.
Ni som har värt här vet att dörren va sånn mörk mörk sjuttitalsbrun.
Nu blir den vit ! ! ! på insidan, och septembergul på utsidan (ja, det har jag visat bild på tidigare i bloggen).
Det är sååå skönt å få det ljusare!

Nästa stora projekt blir nog att måla dubbeltsängen.
Men det vet jag inte när jag skall orka.
Då måste vi väl sova på madrasserna på vardagsrumsgolvet.
Det går väl...
Men då får ungarna studsmatta inomhus också *ler*
Fast jag tänker på att måla den - sängen - nästan varje dag, så det lär nog inte bli länge tills jag gör det!

Tänkte jag skulle ta med nån bild i dag... men hittar liksom ingen just nu...
Får se om det händer nåt under eftermiddagen som jag fotar.
R-99 ska i alla fall på fotbollsträning i dag - om hon orkar.
Annars är det bara lugnt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0